once upon a time..

Hej hej! Här var det länge sedan något dök upp! Allting rullar på som vanligt, sjukt mycket plugg i skolan fast det är väl inget ovanligt. Men jag lyckas drömma mig bort ändå trots plugget. Nu är det ju bara 11 dagar kvar till Egypten!! Det är nog tanken om att snart få ligga vid havet i 28 graders värme som håller igång orken. Dock så har vädret här blivit härligt som helst.

Annars är jag fullt uppe i att söka jobb. Det är ju verkligen omöjligt att få ett känns det som.. Har iallafall fått jobb på Peace i sommar så funtar på att åka, men har inte bestämt mig än. Jaja onödigt babbel här, nu ska jag plugga järnet till matteprovet imorgon som jag hemskt gärna vill få G på. Hejdå!

åhhhh längtar

bilder tagna från fritidsresor

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0