Kyss mig!

Tjena! Idag har jag bara pluggat hittills. Har samhäll och spanskaprov om en vecka så det är bara att ligga i med pluggandet nu. Vid fyra tar jag dock en break och åker och spelar badminton med Christoffer. Spelade med mamma i onsdags och har värsta träningsvärken. Men det är så skönt att röra på sig, dessutom är det roligaste som finns att variera sin träning. Jag får panik av att träna på samma sätt hela tiden!

För övrigt älskar jag vädret, riktigt vårväder! Har sprungit runt i en tunn manchesterjacka de två senaste dagarna och njutit! Och idag är det exakt en månad kvar tills vi drar till värmen!!! längtar satan. Puss på er



bild från en hemmafest för några veckor sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0