weheartit

Jag vill ha pengar. sån jävla längtan efter pengar att bara kunna spendera på kläder. STOR kärlek till plaggen på bilderna och Miley cyrus outfit. Så galet snygg där, avis avis. Förutom pengar vill jag ha långt hår och en perfekt kropp, men kroppen är på g! Håret lär ta längre tid...

Gud vad jag klagar, men har vart sjukt depp idag. Men de är ju årets deppigaste dag enligt en artikel i aftonbladet så kanske är ok att man gnäller?! Imorgon är en rolig dag minus två saker. + för att AA kommer på etiken och pratar, + för att jag ska träffa min fina sandra och + för att det är en dag närmare helgen. - för att jag ska till tandläkaren och laga hål, - för att jag har redovisning i spanska efter när min mun kommer vara bedövad och sista - för att jag inte får träffa min dinosaurieunge.


vart visst ett minus till, whatever puss hejdå så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0