sjukling

Tjena! Nytt år och nya tag. Min nyårsafton var skitkul till en början sen vart den väl sämst mer eller mindre, menmen what to do? Låg i sängen hela gårdagen med feber och ont i halsen, åkte till doktorn idag och precis som jag förväntat mig har jag halsfluss. Så nu går jag på pencillin i 10 dagar frammåt. Imorgon och de närmaste dagarna framöver blir det sängliggandes och plugg, behövs! Man ska ju inte klaga. Dessutom anländer mitt paket från usa någon utav dessa dagar, så jäkla spännande!!!

Något jag dock kommer sakna enormt detta år är en person, som jag inte ens borde ha rätt att sakna. "mitt lilla hjärta".. det kommer aldrig bli detsamma utan dig.
Gott nytt år på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0