Vad är ett ryggskott? Så behandlas ryggskott!

ja som ni kanske förstått av rubriken har jag drabbats av ryggskott.. Helvete vad ont det gör. Har hänt förr men den här gången slår alla gånger. Gick och solade igår och när jag skulle resa mig upp sa ryggen ifrån. Sen dess har jag legat i sängen. Kunde inte gå till skolan idag eftersom jag fortfarande har jätte ont. Varför nu lagom till helgen?

Sitter och kollar runt på sidor om hur man kan förbättra tillståndet.. tydligen ska man hålla kroppen i rörelse men det är ju inte så jävla lätt när det gör så ont. Jaja, får bita ihop helt enkelt. Vi får väl se om man ens kan gå ut ikväll, så himla typiskt att det ska komma just nu! Vi hörs senare kram kram
bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0