ännu en helg

tja!
Det blev trots allt utgång i fredags eftersom min rygg slutade göra ont framåt kvällen. Mycket trevlig kväll! Dock var det för mycket folk, dessutom blev min plånbok stulen när jag stod i baren och skulle beställa. Så två feta minus där! Och nu efter att man har varit ute några gånger i västerås märker man hur tråkigt det är här jämfört mot andra ställen..

Till något annat. Just nu sitter jag och lyssnar på den här låten och skriver på min uppsats om Upphovsrättslagen och Creative Commons. Det går väl okej skulle jag säga. Lite svårt att hitta det man vill åt för uppsatsen.


Ett annat projekt som jag ska jobba på idag är min nya garderob. Mamma och pappa är på g hem från stockholm just nu där dom har varit och köpt en ny garderob åt mig. Det är ju så att jag äger rätt mycket kläder.. Nu måste jag tyvärr återgå till skrivandet av min uppsats. Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0