en egen bubbla

mitt mål går åt helete. Har fått världens förkylning, legat i sängen lördag-måndag typ. Bestämde mig för att gå till skolan igår eftersom vi hade så många lektioner jag inte ville missa + klassfoto. Idag slutade vi 11.20 eftersom lärarna hade halv studiedag. Gick lite på stan med michelle innan jag drog till fias salong och hon färgade mina ögonfransar och övade håruppsättning. Det vart mycket fint! Och äntligen är förkylningen på bättringsvägen. Hoppas den är så bra att jag kan köra på en utgång på fredag!

Imorgon väntar psykologi läxförhör, svenska skrivning och etik och livsfrågor läxförhör. Så med det säger jag godnatt, kram!

och såhär kan det se ut...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0