att bli vuxen

Det här med uppdatering är inte min starka sida. Och det här med att skriva en liten sammanfattning om min resa i USA kommer, jag vet inte riktigt när. Men nu till det jag tänkte skriva. Gud vad jag längtar till att flytta hemifrån och bli självständig! Jag längtar till dagen då jag har tillräckligt med pengar och kan köpa min första egna lägenhet! Jag klamrar mig fast vid tanken om att vara helt självständig och få ha sitt egna. Få ha sina egna regler och egen syn på allt. Gud så skönt!!  KAN INTE VÄNTA!

Har satt upp ett nytt mål, att börja träna och äta nyttigt. Nu jäklar ska alla de där extra kilona bort som jag har samlat på mig! Imorgon börjar jag mitt nya liv. Regelbunden träning 4-5 gånger i veckan och minska på alla gottigheter. Dessutom måste jag ändra på mina sömnvanor för just nu är min kropp slutkörd i slutet av skolveckan. Vi får se hur jag lyckas, nu ska jag ägna mig åt städning och plugg.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0