someone once told me that...

Tja. Hade verkligen för mig att jag skulle till tandläkaren imorse, var i tid för första gången på länge och när jag precis ska ta stegen ut i trapphuset säger något i mitt omedvetna åt mig att kolla lappen som jag fått av tandläkaren. Vilken tur att jag gjorde det, för där stod det den 18 oktober och det var igår. Jaja, sånt händer.

Skolan flöt på och efteråt blev jag hämtad av en saknad vän. Vi åkte hem till honom och kollade tv och pratade om allt möjligt, sedan åkte jag hem till christoffer innan det var dags att åka hem till my own casa. Är skapligt trött nu, känns som om jag varit väldigt aktiv idag. Imorgon blir det helt klart lugnare! Film... haha gud, det låter som om jag älskar att vara själv och bara lata mig. Men så är det faktiskt inte egentligen, bara just nu. Har med min trötthet att göra. Ska gå i ide en stund. Nej, måste tillägna mina sista minutrar innan jag ska sova åt några andra saker än att skriva här. Så kram kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0