Doris

hello. Idag har jag haft en lektion, blivit med hund och jobbat. Just nu bor det 4 extra små krabater här vilket betyder att vi har fem hundar att ta hand om. Ojoj vad det är livat! Det är två valpar och två äldre hundar. Det är vår hunds (som vi haft i ett och ett halvt år) småsyskon, ett äldre syskon och mamma. Hajjar ni? Ena valpen är nu min. Resten är vi bara hundvakt åt i 2 veckor. Hon är sötast, min lilla doris.

Nu måste jag börja plugga, har spanskaläxa som ska redovisas imorgon. Blä på det. Så hejdå kram på er alla fina.
Mamman Happy och valparna Rasmus & Doris
Doris (den vita) och Rasmus
Rasmus och Happy
Doris, min lilla vovve.
Doris

Kommentarer
Postat av: bella

sööööööööööt vovve du fått :D

2011-10-24 @ 23:35:39
URL: http://bellala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0