vad ska det bli av dig

Här är lite sommarbilder, för att liva upp den mörka tiden vi befinner oss i nu. Tiden går så fort, nu är nästan höstlovet över. Och vad har jag gjort på sista tiden då? Känns som att jag varit upptagen jämt och ständigt på sista tiden. Den stora tjuven som stjäl min tid är nog skolan. Plugg var ordet. Mår dåligt över att jag nästan inte pluggat någonting på lovet. Dessutom gör min trötthet att jag inte orkar göra något. Ska förmodligen till doktorn för att försöka få reda på vad det är. På sista tiden har jag även mått fysiskt dåligt, mått illa, ätit jätte dåligt osv. Så så kul har jag haft.

Men en del roliga saker har jag ju hunnit med ändå så som Rihanna konserten, Halloween förra helgen och träffat lite vänner. Ni får höra mer en annan gång för nu ska jag göra något vettigt. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0