stanna tiden.

bloggen är den sista prion just nu. Sorry, men jag gör någonting hela tiden och vill verkligen ta tillvara på tiden som är kvar här. Så ni får räkna med lite dålig uppdatering. Jag vill inte inte inte inte inte hem till sverige. Tråkiga lilla Sverige där ingenting händer. När jag tänker tillbaka nu minns jag bara hur jag alltid klagade över att det aldrig fanns något att göra och att allt sög. Och jag vet inte hur jag ska kunna lämna allting här. När jag lämnade alla i Sverige visste jag att jag skulle se dom igen om 9 månader, men när jag lämnar alla nu vet jag inte om det är för nått år eller föralltid. Hemskt. Usch vill inte ens tänka på hur jobbigt det kommer bli.. Mamma berättade att jag inte kom in på min gamla skola idag i Sverige och sa att "om jag vore rik skulle du kunna bo där ett år till". Önskar vi vore rika.

So 6 more days of high school and 3 more weeks in minnesota. Tiden går alldels för fort. Bara behövde skriva av mig för att det gör ont att tänka.. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0