memory for life

JAG BLEV PROM QUEEN!
Prom var så himla kul!! Önskar defenitivt att jag kunde göra om det. Vi started kvällen med grand march på skolan, dom hade dekorerat så himla fint och jag blev utsedd till prom queen vilket kom lite som en chock! Sedan åkte vi ut till izatys och åt gott och dansade till klockan 11 då var det dags att åka tillbaka till skolan för afterprom party som varade i ytterliggare 5 timmar. På afterprom partyt spelade man massa olika spel för att vinna tickets som man kunde stoppa i olika påsar för olika priser man ville vinna, det fanns även en trollkarl där som var riktigt duktig. Iallafall ju fler tickets man hade i en påse ju större var chansen att man kunde vinna ett pris, ja ni fattar. Det fanns allt från flat-screen tvs till rockringar.

Så när det var dags för prisutdelning blev jag en kamera plus stol rikare. Hur grymt? Förutom det så vann jag t-shirt och shorts och 35 $ när vi var på izatys. När vi kom hem stannade jag och alex uppe till 8 på morgonen och när jag bestämde mig för att gå och lägga mig och sova ca 3 timmar vaknade jag upp halv sex på kvällen. Hur som helst hade jag världens bästa prom, ett minne för livet!!


Kommentarer
Postat av: Natta

Haha var de som på filmerna lina? <3

2011-05-02 @ 21:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0