18 hours

Först: 18 TIMMAR KVAR TILLS JAG FÅR SE MIN ÄLSKADE FAMILJ IGEN!!!

Gud värmen idag alltså.. 26 grader varmt (känts som 35) och luften är super fuktig. Svårt att andas till och med för att det är så fuktigt. Och just nu svettas jag ihjäl i mitt rum eftersom alla fönster måste vara stängda pga att det är varmare ute än inne, min fläkt hjälper inte allt för mycket känner jag..

Idag har det städats, hängt med rob, lagat stuvade makaroner med köttbullar och sett the hangover part 2 med rob och johnny. Mys mys! Och nu satte precis åskan igång.. Alltså nu får det räcka. Vi hade en thunderstorm igår natt och då vaknade jag klockan fem livrädd, gick ner på nedervåningen och satt där brevid en av våra hundar tills klockan sex då det slutade. (För er som inte visste är jag rädd för åskan och nu även tornados). Det är väl det jag fruktar så fort jag hör åskan här, att det ska komma en tornado. Och speciellt när det blåser så mycket och åskar och blixtrar på samma gång. Usch.. även om chansen inte är stor. Nej usch det är hemskt ute nu, avslutar detta inlägg här för nu tänker ja springa in till min syster och sova.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0