you're from a whole 'nother world, a different dimension.

tjenixen! Kom hem för ett tag sen och ligger just nu i min säng under det varma täcket. Skolan idag flöt på väldigt segt eftersom typ alla är på band/choir trip till chicago. Efter skolan åkte jag och Rob till st cloud. Jag hämtade ut min balklänning som jag hade beställt, finally! Efter många timmar i mallet, affärer utanför och kvällsmat på burger king åkte vi och såg diary of a wimpy kid. Haha hilarious är allt jag kan säga, vet inte om den kommit ut i sverige än men jag rekommenderar den starkt!

Imorn blir det ännu en tidig morgon, jag och min värdmamma lämnar huset vid nio för att åka till duluth, en stad 2 timmar här ifrån. Blir antik affärer och hon ska ta bilder av ett bröllop eftersom hon jobbar som fotograf. Och gissa vad?! på söndag ska jag på en NBA match med Rob. Minnesota Timberwolves vs. Boston Celtics! Taggad till tusen verkligen!!
videon är så fin, hur man kan brinna för något så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0