can't tell me nothing

Hej igen några dagar senare.
Tiden går riktigt fort här borta, gör den det hemma också? Det är snart april ju, inte långt kvar tills jag får se er alla där hemma igen. Nu när våren smyger sig på får jag blandade känslor. Jag kan inte vänta tills jag får se alla igen men samtidigt så vill jag inte hem pga alla här. Något jag längtar sjukt sjukt mycket till är att få se min familj igen och leva under deras regler. Jag har insett hur mycket jag uppskattar mina föräldrars regler och synpunkter på saker i livet haha!

Helgen är som vanligt fullbokad. Och bara 50 dagar kvar till 18 nu, inte för att det gör så stor skillnad här men endå. Nu tänkte jag skriva brev, vi hörs mer imorn. Godnatt

snygga brudar igår inne på target

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0