Fear can hold you back from trying wonderful things - worry afterwards

Sitter och kollar på gamla youtube klipp. Haha kommer ihåg den här dagen och kan inte sluta skratta. Patrik var på besök hos oss och vi var ute och voltade och det slutade med ett magplask. Jag saknar dom tiderna, "volt tiderna". Två saker jag vill ta tag i när jag kommer hem igen är dansen och gymnastiken. Det slog mig när jag flyttade hit att jag saknar gymnastiken hur mycket som helst. Jag slutade med det när jag var 14 eller 15 har jag för mig, men jag höll fortfarande på med det genom att jag coachade yngre barn men sedan jag flyttade hit har jag inte haft någon som helst kontakt med det eller vad man ska säga alls. Så det är prio 1 till nästa höst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0