already taken

Friidrotten har satt igång! Jag har vart mer än vanligt trött den här veckan, och endå har jag gått och lagt mig före 10 varje kväll. Vad mer? Jag har hittat min balklänning!! Wiho. Jag har en ny prom date. VÅREN ÄR HÄR! Snön smälter för fullt och vi hade 10 + idag, skönt. Det passar riktigt bra nu när friidrotten har dragit igång också och man löper utomhus. Min svenska har försämrats haha, bevis när man inte ens vet att det heter.. fan jag har glömt vad det heter igen. Beträder? Föredräger? Föredragen? Aja kan inte komma på det svenska ordet för Betrayed, haha fyfan va sämst jag är!! Orkar inte ta upp google translate och översätta för ja är sjukt trött. Imorgon är det äntligen helg, den är efterlängtad och behövs. Vi hörs när vi hörs, nu behöver jag sömn. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0