In new york

nä bilder har det ju inte blivit än.. Och internetet här är på tok för segt för att jag ens ska ge det ett försök. Sitter just nu i New jersey på hotellet. Samma hotell jag bodde på när jag startade mitt utbytesår. Det tar verkligen fram massa olika känslor. Känns som det var igår jag landade här med alla andra blivande utbytisar, men det var nästan 10 månader sedan. Åh vad jag önskar att jag kunde göra om det!!

Kan verkligen tala om att jag kände tidsskillnaden när vi flög till NY även om det bara är 3 timmar. Var död hela gårdagen.. Känns bra att jag känner av jet lagen redan när det är 3 timmars tidsskillnad. Jag kommer ju typ gå i ide när jag kommer hem till sverige igen, haha. Vi får se om det var en så smart idé att åka på peace and love tre dagar efter att man kommit hem från Usa, jag tror inte det. Nu rullar tiden iväg igen, imorgon ska jag upp med tuppen och in till NY igen. Idag gjorde vi Empire state building, time square, central park och ground zero. Imorgon kör vi nog på soho, china town och little italy. Nu ska jag sova, känner att ögonen blir tyngre för varje sekund. Godnatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0