how am I gonna be able to go back, when a part of me belongs right here?

nä alltså stanna tiden nu då. Vill fan inte hem, usch så tråkigt. Inte inte inte inte inte inte hem. Dessutom vill jag inte börja prata svenska igen, älskar ju engelskan!! Jag är så ovan man kan bli, glömmer bort att min familj pratar svenska och börjar snacka på engelska med dom. Dessutom måste jag tänka för att få ihop meningarna. Nä kan det verkligen förändras så mycket på 9 månader? Tydligen..

Så ja, hem vill jag inte. Skulle ju kunna krossa the border to canada så jag kan stanna en extra tre månader, har ju endå ingen skola att gå tillbaka till haha. Nej men usch vill bara leva just nu och ta tillvara på allt, exakt allt, 4 dagar kvar i Onamia... kommer gråta röven av mig, som jag påbörjade för nån månad sen. Vi hörs mer till slutet av denna vecka, nu ska jag sova och sedan leva varje minut av tiden som är kvar.

Kommentarer
Postat av: betttyyy

Hell yes. du ska komma tillbaka saknade vän!

2011-06-02 @ 12:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0