...blablu

fyfan vilken hemsk dag. Sista dagen här.. har gråtit hela morgonen, igårkväll,  jag är så trött på att gråta. Trodde aldrig att den här dagen skulle komma. Den har alltid vart så långt borta liksom. Jag är redan klar med mitt år som utbytesstudent?!?! Önskar jag kunde börja om på ruta ett igen, göra allting igen en gång till. Jag är riktigt dålig på att "gå vidare" och lämna saker efter mig. Har en känsla av att det här kommer ta på mig hårt.. Men hur gör man då? Hur lämnar man ett helt nytt liv bara sådär? Hur lämnar man sin syster bara sådär? Och hur går man tillbaka till allting "hemma" när man inte är samma person längre? Fan, jobbigt så in i tusan.

Ursäkta mitt depp inlägg... men jag funkar inte just nu. Ska nu packa klart, duscha, åka till stugan en liten stund sedan åker jag och äter lunch med robs familj och sedan är det hans grad party ikväll. Vi hörs sen

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej nu tycker jag det börjar bli dags att blogga!

2011-06-11 @ 17:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0