because when night comes I'll be gone

Hejsan hoppsan.
Senaste veckorna har vart fullspäckade. Har bland annat shoppat, åkt bil, vart och kollat på muir woods, solat, osv. Dock är inte kalifornien lika varmt som jag förställt mig.. tyvärr. Hade ingen aning om att SF var så kallt.. måste ju för sjuttsiken ha jacka på mig vissa dagar! Inte okej. Menmen. Nu är det två dagar kvar i cali sen drar vi mot varma NY! Stannar där i 4 dagar och sedan beger jag mig hem mot sverige igen, efter nästan 10 månader utomlands.

Känns så konstigt att jag kommer vara hemma i mitt rum om en vecka. Längtar men längtar inte. Då är liksom året slut, på riktigt. Konstig känsla det där. Men det ska bli så himla kul att få se mina fina vänner igen, verkligen längtar efter att få krama om dom! Vilken känsla. Nu rullar klockan iväg och bilder tar så himla lång tid med detta taskiga internet, så kör på en bildbomb imorn istället! KramKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0