You call me a bitch? Well a bitch is a dog, dogs bark, bark is on trees, trees are part of nature, and nature is beautiful, so yeah. THANKS FOR THE COMPLIMENT.

Tjenixen! Var ett tag sen känner jag. Så vad har hänt då? Jo mina finals i fredags gick bra, mycket bättre än förväntat! Det blev basketmatch på kvällen. I lördags chillade jag gärnet hemma tills Kierra hämtade mig vid sju. Vi drog oss då till hennes place och det blev prat och en film. Klockan var ställd på 8:45 imorse och vi fixade då i ordning oss för att hämta upp ryan hennes pojkvän och befor (fan säger man så?) oss till Pierz där hennes bror hade brottar tävling. Efter två timmar där drog vi oss vidare till st cloud för shopping. Jag är nu ägare till en strobe, rosa bitch-shotglas, smink och ett par basketshorts.

För övrigt är det alldeles för mycket killproblem. Usch är så jävla trött! Näe de är nr 1 på irritations listan. På tisdag börjar 2nd semester. Kan ni förstå att jag nu är klar med första terminen? Såhär ser kommande termin ut:
1st hour: studyhall
2nd hour: spanish
3rd hour: senior economics nu med ms. clark istället för ms. caron
4th hour: food (en annan variant när vi lagar annat, plus att nu kommer min kompis nate att ta den klassen med!)
5th hour: american studies
6th hour: english
7th hour: teacher's aid

tror dock att jag ska byta från teacher's aid till PE (idrott), känns ju som att ja kan behöva all exercise (glömt bort svenska ordet) jag kan få! Ikväll ska jag checka film med Al. Cya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

träning? :D

2011-01-25 @ 23:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0