why do I want you now that I can't have you, why didn't I just want you back when I had you back, when I had you?

Hello!
Igår var jag hemma och pluggade hela dagen tills Rachel kom och hämtade mig vid sex. Vi åkte till Gateway (en mack) och mötte upp Kierra och Kari sen åkte vi hem till Kierras pappa för att fika. Efter det åkte vi till hennes mamma som bor 20 min från Onamia. Kvällen bjöd på roliga youtube klipp, glee singstar, simning och prat. Rachel erbjöd sig att skjutsa mig till min träning imorse, så alarmet ringde 7:10 imorse och vi körde donken drive thru påvägen till skolan. Så när jag kommer dit är det inga bilar där så rachel ringer Mia för att kolla vart alla är. Och såklart så var jag döv i fredags som inte hörde att vi hade träning 1 istället för 8. Så rachel fick skjutsa hem mig och det blev några extra timmars sömn innan det blev att åka in till skolan igen. Så cred till rachel där som gick upp helt i onödan på sin lediga måndag.

Imorgon är det back till school igen och jag är inte så taggad. Prov och en lång skoldag. Skola till 4:05, tada möte till 5 och sen hemma match. Kommer inte va hemma innan klockan 9 imorgon kväll. Så nu ska jag plugga på provet som är om andra världskriget och göra alla mina andra läxor.


mindre än 80 skoldagar kvar, helt sickt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0