music is a language everyone knows

Äntligen helg!! Tänkte uppdatera er lite nu, idag hade jag skola som vanligt och vi hade en sernior sak från 1st hour till 4th hour och den var jätte intressant. Det handlade om att hitta sig själv, och vi gjorde ett test där de visade om man var gul, orange, grön eller röd. Och jag blev grön! När hon berättade om "de gröna" var det som om hon berättade om mig. Tror det hon sa kan hjälpa väldigt mycket, hjälpa att hitta sig själv mer. Ska lägga in imorgon lite av vad det stod på det gröna papperet. Efter skolan hade vi en jäkla mördarträning, vi sprang linjer eller hur man ska översätta 30 sec x 3 med 60 sec vila mellan varje i slutet av träningen och alla killar stod och kollade på och då vill man ju ta i lite extra så jag dog lite där. Efter träningen skyndade jag hem duschade och gjorde mig i ordning och sen kom Kari och hämtade upp mig och vi åkte till skolan igen för att kolla på killarnas basket match.

När det var 1 min kvar stod det 47-47 lika och det avslutades även så så det blev tillägg på 4 minuter. Åh herre vad det var spännande, vårat lag scorade 2 poäng, det andra laget scorade 2 poäng. Tillslut stod det 50-50 när det var 1 minut kvar och det höll enda tills the freaking other team scored 3 poäng när det var 1 sec kvar. Fyfan va dåligt, blev skit arg och tycker så synd om killarna.. Anyways kramade om killarna och sa bra jobbat och kari skjutsade hem mig. Imorgon blir det st cloud för utbytesstudent möte, vi ska prata om första halvan av året. Herrejesus redan? Vi hörs mer imorn för nu ska jag stänga ner datorn och smsa lite med en hemlig person :D KRAM

Här får ni lite bilder på min nya läder jacka som jag fick i julklapp, en tröja jag fick som sen julklapp av min historia lärare, och resten är från idag! Enjoy


Kommentarer
Postat av: lina

Hej Lina, jätteläcker jacka, de skämmer bort dig. Den modellen påminner om den som din pappa hade när han gick på Brigham Young University. Ha det gott Puss & Kram Mammma

2011-01-08 @ 16:23:59
URL: http://linagustafssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är den hemliga personen?:)

2011-01-15 @ 10:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0