underbart


Jag och al bestämde oss för att vara hemma igår så vi stängde av all kontakt med omvärlden. Ingen telefon eller facebook på hela dagen, väldigt skönt och det behövdes. Idag vart det skolan som vanligt, och grattis till min syster som tog körkort idag!!!!!! Är så glad för hennes skull! Jag tog även hepatit B spruta nr 4 idag och ska ta nästa i mars, hatar dom så jäkla mycket. Hur som helst den här dagen har varit den bästa på hur länge som helst. Jag kan inte sluta le!!! Godnatt

Mina upp och nedgångar måste verka lite mystiska, men de är så livet funkar haha. Förresten en rolig grej, någonsin hört talas om att rykten sprids snabbt på high school? Jo minsann det stämmer bra det, för när jag kom tillbaka till 7th hour efter sprutan trodde de flesta att jag hade tagit en spruta mot AIDS från the middle of nowhere? Lite komiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0