sweet dreams

Vinst mot Ogilvie igår, borta match mot braham imorgon. För övrigt rullar allt på som vanligt, inget speciellt förutom skolan och träning. Eller saker händer det väl hela tiden bara det att jag är för van att lägga märke till det. Alla senior hade möte idag tillexempel och vi pratade om klassresa, klasströjor och senior skip-day (dag när alla seniors skolkar). Det är alex födelsedag idag så GRATTIS världens bästa syster! Det blev vårrullar till middag, mums. Så de va väl de som hände idag. På fredag ska jag på hemma match i brottning, ska bli spännande för jag har inte vart på någon än och resten av helgen är såklart välplanerad. Nu måste jag sova för jag kommer va död imorgon annars, KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0