If love is blind, then why is lingerie so popular?

Lite förändring här på bloggen, så skönt! Tog bort alla kategorier så som "skillnader, hemlängtan" etc. eftersom det är enklare och lättare att få ett sammanhang när man går tillbaka om allting ligger under samma kategori. Så nu finns allt om mitt år samlat under USA 10/11. Har även fixat en chatt, så när jag är online kan ni chatta med mig. Lite kul sådär eftersom ni bara ökar i besökare. Förresten till en annan sak - ni som skriver till mig på facebook, anledningen till varför ni inte får något svar är för att jag sagt i ett inlägg tidigare att jag har en liten "break" från er. Jag känner att jag har så kort tid kvar här nu att jag vill ta vara på den, och slippa längta hem och veta allt roligt ni har för er. Men jag saknar er, hela tiden så var inte oroliga, I won't forget ya!

Nu till det jag egentligen skulle berätta om. Dagen. Den startade 07:15 när jag gick upp och gjorde i ordning mig för att åka till st cloud på utbytesstudent möte. Vi pratade om värdfamiljen, amerikanska vänner, nya utbytesstudenter, framtida utflykter/resor, packning inför hem resan, regler osv. Känns som det är så kort tid kvar nu när man redan börjar prata om hemresan.. Efteråt åkte vi några styckna till buffalo wild wings och åt och fasiken så gott det var! Ni där hemma går verkligen miste om något! Resten av dagen spenderades med syrran, hade inte sett henne sen träningen igår så vi behövde ha lite kvalitetstid och prata om de vi missat de timmarna vi vart ifrån varandra! Haha. Första avsnittet av nya teen mom startade även idag, sjukt bra! Nu ska jag sova, godnatt!
sverige, tyskland, frankrike, thailand, korea - 5 olika länder och 14 underbara människor (en var borta)

Kommentarer
Postat av: marie jourdain

hej lina, tycker det verkar ashäftigt att åka som utbytestudent men skulle nog aldrig våga själv. riktigt kul att följa din blogg. kram

2011-01-09 @ 15:18:34
URL: http://mariejourdain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0