I came to win, to survive, to prosper, to rise.

Oh man. Basket double header (både killarna och tjejerna) hemma idag. Jag tror faktiskt alla vann, är inte säker på killarnas jv men tjejerna jv & varsity och killarna varsity vann. Och även om planerna som jag och alex hade för kvällen vart ändrade är jag fortfarande världens lyckligaste. Jag väljer att inte dela med mig av varför jag är så glad för jag vet inte vilka som läser min blogg, men glad är jag. Imorgon ska vi åka till st paul och kolla på is skulpturer och shoppa lite. Det ska bli sjukt coolt och kameran följer såklart med! Nu ska jag sova, ska försöka hinna med ett inlägg innnan vi åker imorgon bitti. Godnatt!

Damn vilken bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0