finals, sömn och betyg

Åh jag är helt slut! Den här veckan har gått lika snabbt som vanligt och jag har fått alldeles för lite sömn. Kommer inte kunna ta igen den i helgen heller för då har jag fullt upp. Men hur som helst just nu ligger jag i sängen och pluggar inför mina tre finals som jag har imorgon. Det är sista dagen av 1st semester så jag har tre slutprov i ekonomi, hälsa och världshistoria. Historian och hälsan tror jag inte att betygen kommer ändras så mycket i (ligger på A i båda) jag är mer orolig för ekonomin. Det visade sig att jag låg på ett D idag, inte bra alls då jag måste ha C som minst i betyg. Men ekonomin har faktiskt varit riktigt svår på senaste tiden. I början hade jag inga problem alls men nu håller vi på med skattedeklarationer, löneskatter, federala inkomstskatter, ränta, avdrag och allt vad det är. Och det är väldigt svårt när jag aldrig har haft ekonomi tidigare i mitt liv och allt handlar om hur deras system är uppbyggt. Alla deras regler är så krångliga ibland. Har pluggat hela dagen som jag fått ledig tid över så jag hoppas verkligen det går vägen imorgon.

Har för övrigt fått tillbaka mitt engelska arbete som jag gjorde om anorexia. Det visade sig att jag hade 227/250 - 91 %. Känns skönt med tanke på att jag hade bättre än många i min klass. Hade även ett världshistoria test idag som jag fick 28/30 på. Härligt! Nog om mina betyg nu. Imorgon blir det killarnas basket hemma match med maggie och mia, förmodligen al också. Är det något jag älskar med high school så är det deras school spirit. Att va i skolan från 8 på morgonen till 9 på kvällen en fredag här är roligt!
Liten del av vad som väntas komma på provet imorn.. blä

Kommentarer
Postat av: Mamma

Förstår att ekonomin känns tuff men det är bara att lägga in allt du har-du fixar det! Lycka t

2011-01-21 @ 08:56:54
Postat av: Anonym

Förstår att ekonomin känns tuff men det är bara att lägga in allt du har-du fixar det! Lycka till!!!!!!

Puss & Kram Mamma

2011-01-21 @ 08:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0