En dålig flicka är bra på sådant som en bra flicka är dålig på.

Okej den här dagen har vart både bra och dålig. Egentligen en riktig oskön dag. Började med att jag och alex glömde våra sport-bhar imorse så när vi var på g från huset fick vi vända om för att hämta dom. När vi sitter i bilen igen och åkt en bit kommer jag på att jag hade glömt alla mina böcker hemma så det var bara att vända om igen. Vi kom sent till skolan men mr. laughery (min 1st class teacher) var inte i klassrummet så vi fick ingen tardie. Plus att det hade vi nog inte fått endå för han älskar oss haha! (Det var han som gav mig en tröja i julklapp.)

När han kom in i klassrummet visade det sig att alla 10th graders skulle på någon föreläsning om martin luther king och eftersom jag är senior hade jag alltså ingen lektion första timmen så satt i bibblan och kollade på vimmelbilder från pluto och silk (brist på liv lite där).. 2nd hour hade jag studyhall och ingenting att göra så det blev bibblan igen men då fick jag sällskap av nate. 3rd hour var det dags för alla seniors att gå på den där föreläsningen. 4th hour foods - diska allting i alla skåp och göra rent alla lådor. 5th hour har jag american studies med juniors och då var det dags för alla juniors att gå på den där saken så då vart det bibblan igen den här gången satt jag dock och pratade med elin och mathilda på msn. 6th hour - english och vi pratade om WW2 (world war). 7th hour - health och ett förbaskat prov som vi tydligen inte fick använda våra böcker till vilket gjorde det hela lite svårare.. Hade även mensvärk hela dagen + att min tröja gick sönder helt random som jag köpte i söndags.. Så någorlunda seg dag kanske.

Dock hade vi borta match i upsala idag och bussturerna med tjejerna är så jäkla roliga, så dom fick mig på bättre humör. Vi förlorade men vad gör det. Nu ska jag sleepa för jag kommer vara så sjukt trött imorgon, jobbigt. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0