136

Ligger och kollar på rebecca och fiona på svt play. Dom två brudarna är grymma. Dom är liksom så himla avslappnade och sköna. Idag har jag vart på träning, tagit det lungt hemma och på eftermiddagen kom en kvinna hit som jobbar för mille lacs lake (typ området jag bor i) för att intervjua mig. Så lovar er att ta ett litet kort på inslaget när det dyker upp i tidningen. För övrigt så har jag lagat svenska pannkakor idag och jag räknade även efter hur länge det var kvar till studenten här. Och det visade sig vara 136 dagar vilket är exakt lika länge som jag har varit här idag, komiskt.

Känner att jag inte är på skrivhumör just nu, klockan närmar sig halv tio. Ska kika två avsnitt till sen blir det the bed. Godnatt för idag
fy satan vad jag längtar till krogen, till 18. Haha sickt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0