somewhere with you


Musik är något jag aldrig skulle kunna leva utan. Sån här typ av musik kommer alltid påminna mig om Usa, minnesota, onamia. Fan vad jag älskart. Jag inser mer och mer för varje dag hur mycket jag tycker om alla och hur mycket jag älskar att leva här. Hur som helst, tänkte uppdatera er lite. Eftersom det typ redan är officiellt nu så kan jag avslöja att det finns en kille här som jag tycker riktigt mycket om, vi dejtar inte men jag är inte riktigt säker på vart vi står i nuläget. Han är även min prom dejt.

Jag har blivit nominerad till coronation. Ni vet när man krönar kung,drottning, prins och prinsessa! Känns skit häftigt, förstå om jag skulle vinna?! Så det äger rum på måndag och jag kommer gå med corvez, en kompis eftersom han också är nominerad. Imorgon säljer dom blommor inför alla hjärtansdag. Vilket betyder att man betalar 1,50 $ och skriver namnet på personen på antingen en röd, rosa eller vit lapp. Röd står för kärlek, rosa för vänskap och vit för hemligt beundrare. Och senare under dagen delas dessa blommor ut till alla som fått en, ska bli riktigt spännande och se om jag får någon när jag sitter i klassrummet!! Sno Daze äger rum nästa vecka. Ungefär som homecoming veckan vilket betyder ett tema varje dag och på fredagen en dans då man går med en dejt. Här är dagarna för Sno Daze:
tisdag: twin day
onsdag: dress day (kostym, klänning)
torsdag: spirit day
fredag: jersey shore day

Alla är jättetaggade inför jersey shore day haha! Annars rullar väl livet på, det händer saker varje dag och jag har så mycket planerat inför den närmaste tiden att det är galet! Imorgon efter skolan funderar jag på att bara åka hem och ta det lungt men jag vet inte, mia och jordan ville att jag skulle gå på brottar matchen med dom och sedan göra något efter så vi får väl se. Annars är helgen planerad som vanligt, lika så de kommande två helgerna. Och imorgon börjar letandet efter den perfekta bal klänningen!! Balen förresten äger rum 30e april och vi har temat maskerad, taggad! Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen, godnatt! Kram :)


bilder från home coming coronation. Tror inte jag har lagt upp dessa tidigare, min syster blev iallfall prinsessa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur har du lagt till "Gilla"-knappen i dina inlägg?

2011-02-11 @ 13:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0