don't forget to try something new

Skolan som vanligt inte hänt något speciellt förutom att vi fått nya säkerhetsregler.. Alla klassrums dörrar är från och med nu låsta utifrån under lektionstid ifall att någon skulle komma in i skolan och skjuta. Vi får inte längre använda mobil/mp3 under lektioner (fick de i några klasser) pga säkerhet. Jo det var nog det enda. Men tydligen ligger min skola sjukt mycket efter när det kommer till säkerhets frågor. Min engelska lärare berättade att skolor runt om har säkerhets system när de ska gå in i skolan. Tillexempel trycka på en knapp och säga sitt namn för att komma in, eller kolla in i en kamera säga vem man är och varför man är där. Och jag vet att vissa har metall detektorer också. Ganska mycket annorlunda från i sverige.

Imorgon blir det skolan som vanligt, killarnas basketmatch och sedan hänga med antingen mia eller the stud. Nu fick ni en liten hint. Resten av helgen är planerad mer eller mindre och det kommer nog bli en sjukt nice helg. Skype på söndag för er lovers som vill prata!
bild på min bebis som jag saknar riktigt mycket

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ville ju prataaaa:( (K)

2011-02-07 @ 19:46:43
URL: http://elinmedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0