veckan

har så söta gymnastik barn. Fick tre julklappar, ni ska få se imorn. Superfint! Har värsta känslan i kroppen, julkänslan och nyårskänslan. Men jag har ett problem - pengar. Trots att jag får lön denna eller nästa vecka kommer allt försvinna även fast jag gör en ekonomisk plan. Pengar gör sådär, dom bara försvinner på något konstigt vis. Iallfall för mig. Önskar jag vore rik, tänk hur mycket lättare livet skulle vara?!

Veckan är för övrigt fullproppad som vanligt.. Plugg, stödlektioner, träning (förhoppningsvis om jag blir frisk!), julshopping och efter denna hårda vecka väntar en party helg med utgång både fredag och lördag. Jaja, får jobba hårt så jag har något att se fram emot. Det är bra att sätta mål och ge belöningar. Nu ska jag kolla lite tv och sova, älskar sängen kom jag fram till imorse. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0