music is my love

Tjenixen! Ligger här och pluggar på spanskan och engelskan. Språk var ämnet! Nej men jag ska strax bädda ner mig under täcker och sova så jag orkar med morgondagen. Det är ändå rätt mycket som ska göras och hinnas med, och för att inte tala om att jag måste göra bra ifrån mig på provet.

Gick precis in och kollade min mail och blir lite glad när jag ser att jag fått ett mail från Minnesota School of Business. Dom skriver och frågar om jag är intresserad av programet som dom hade skickat information om och vill jättegärna veta hur det går för mig i mina karriärval. Haha gulligt att jag fått info skickat till min adress jag bodde på om detta college när jag inte ens bor i Usa. Och att dom inte vet om att jag bara var utbytesstudent. Tyckte det var lite roligt sådär halv ett på natten. Nu ska jag borsta tänderna och sen sova! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0