Hemskt

Vad arg jag blir! Läste den här artikeln om en 14 årig flicka som var på sin första fest någonsin och blev våldtagen av två olika killar samma kväll. Hon hade blivit för full och missat nattbussen så hon sov kvar där festen var och när hon var medvetslös utsattes hon för två våltäkter av två män (en 17 åring och en 22 åring) som inte är relaterade till varandra.

Att våldta någon i mina ögon är lika hemskt som att döda någon. Har du blivit utsatt för en våldtäkt så har du men för livet, och det förstör på så många vis för en människa, det här med tillit, ta sig hem själv, mörker, kunna slappna av när man är ute osv.

Det är helt otroligt hur rättsväsendet fungerar!! Kolla bara på deras straff:

Ett halvårs sluten ungdomsvård?! HALLÅ han har förstört hennes liv, och allt han får är ett halvårs sluten ungdomsvård bara för att han är under 18. Skam. Ibland undrar jag hur dom har tänkt egentligen. Vad tycker ni? Är det rätt eller fel?

Kommentarer
Postat av: bella

SPYYYYYYYYYYYYYR

2011-12-17 @ 14:19:41
Postat av: michelle

så jävla äckligt!! han som våldtog min kompis fick en månads skyddstillsyn!!! Helt stört, han förstörde hennes liv men hon förlorade rättegången

2011-12-19 @ 10:11:07
URL: http://millimell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0