God Jul!

God Jul på er!! Inte för att julkänslan är på topp menmen. Gått på stan idag med christoffer och melvin och letat julklappar, helt klar nu. Väldigt skönt! Imorgon ska vi hälsa på morfar på lasarettet på dagen och sen blir det middag och mys hela kvällen som det brukar vara, dock utan morfar. Första gången jag firar jul i Sverige nu sen två år tillbaks. Känns som att det var ett bra tag sen faktiskt!

Just nu ligger jag och pluggar, faktiskt. Har jag något fel eller har jag något fel? Vem pluggar frivilligt halv ett på natten till julafton? Jag är ju inte normal iallafall, men det är ju inte något nytt. Allt man vill när man går i skolan är att komma bort, och när man väl är ledig pluggar man frivilligt?! WTF liksom. Aja cred till mig. Hejdååå och lycklig jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0