Booooom

Ibland känns världen så ytlig. Eller människorna i den. Ibland känns det som att man måste vara precis som alla andra för att man ska bli omtyckt eller anses som "rolig". Sticker man ut eller gillar andra saker eller ser annorlunda ut då är man inte bra, då är man något annat. Kände bara för att skriva det.

Idag har jag vart i skolan en stund sen gick jag till sandras skola där jag blev sminkad och fixad i håret. Klockan sex var det dags för modevisning och det gick bra! Roligt var det också, det är inte varje dag man blir sminkad sådär coolt! Hon är bäst min söta vän! Åt på spicy med mor och far efter och sedan blev det ett gympass på kvällen. Imorgon ska jag upp tidigt och avklara dagens träning sedan blir det att åka till skolan för att ha julavslutning. Efter det hem till Linnea och julfika/äta sen hem och göra allting klart för förfesten och sedan tagga inför en fet utgång!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0