we go up

Ja uppdateringen har inte blivit battre. Just nu sitter jag i skolan, (darfor jag inte kan skriva de tre sista bokstaverna i alfabetet). Nu har jag hunnit haft 2 track meets sen jag skrev senast. I lordags dog jag nastan nar jag sprang 400 m, bokstavligen. Var riktigt nara pa att svimma haha! Sa 400 m ar inget for mig. Men 200 m gick bra, och igar tavlade jag i 100 m, 200 m, och hojdhopp. Allting gick val bra men jag fick ingen placering. Dock tog varat team hem 2nd place! Annars rullar allting pa fint! Efter skolan drar jag och mia till brainerd for birthday shopping. And gotta love the weather now! 16 + igar och idag, och sondag far vi hela 24 +!! Hors mer ikvall eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0