senior skip day

tjena! Idag hade vi en senior skip day vilket som ni kanske förstod betyder att alla seniors skolkar och hittar på något kul istället för att gå till skolan. Så vi åkte till Brainerd och bowlade och åt på china buffet. Riktigt kul! The National Pot Smoking Day 4/20 idag kunde man ju inte heller gå miste om när exakt alla pratade om det haha! Visste inte att det fanns en sådan dag. När vi kom hem till onamia igen åkte jag och rob till Kathio, en nationalpark. Gick upp i utkikstornet och gick på en promenad. Stannade varje gång vi såg renar för att jag är ett sånt freak som vill försöka klappa dom, gick ju inte som planerat.

Så en händelserik dag! Imorgon är sista skoldagan innan en 4-day weekend väntar. Ska försöka bli bättre med bilder och videos så ni får höra min förbättrade engelska. Nu ska jag läsa och sen sova, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0