The Voice and a boring hour

Tjenixen. Sitter i skolan och har ingenting att gora. Skulle egentligen ha american studies denna timme men alla juniors (som jag har AS med) har ett matte test sa jag vippade. Kan man saga sa? For er som inte kommer ihag, alla personer som har bra betyg i skolan kan ansoka om VIP. Jag har vart pa VIP-listan sen 1st quarter (vi e inne pa 4th quarter nu). Om man ar VIP betyder det att man kan gora en del saker som alla andra inte kan, bland annat lamna lektioner tidigare om man inte gor nagot i klassen, va i the vip lounge som jag sitter i nu och lite annat.  

Sitter just nu och lyssnar pa live radion med the voice. Kanns sa konstigt att lyssna pa svensk radio! For det forsta sa hor man alla svordomar, for dom andrar ju inte orden i svensk radio. For de andra kanns det skumt att hora svenska. Bara 6th och 7th hour kvar nu sen ska jag och jordan hitta pa nagot kul ute i varmen. 18 + ar ju inte fel. Smell you later! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0