nu vet jag vad jag vill.

Helloj!
Har 1st hour just nu. Gud jag har borjat ha konstiga drommar om att jag lamnar USA och aker hem till sverige. Och i varje drom grater jag och vill tillbaka. Tror jag borjar inse mer och mer att jag inte vill aka hem. Onskar nastan att jag inte behovde aka hem ibland. Jobbig kansla det dara! Hur som helst sa tror jag inte att det kommer droja lange innan jag ger mig ut pa nya aventyr igen. Under de har 7 manaderna som jag har bott har har jag lart mig sa mycket nytt om mig sjalv och jag vet att jag vill upptacka saker. Jag har kollat pa en sida som heter blueberrysprak, dom hjalper en med att hitta jobb i olika lander. Och vet ni vad, dom har ett program som jag tankt mig! Jag har tva saker jag verkligen vill genomfora som jag funderat pa valdigt mycket under min tid har. Det forsta ar att efter studenten flytta till Australien ett ar och jobba. Det andra ar att flytta till USA igen (minst vara 21 innan det sker) och jobba som au-pair i californien eller florida. Den har resan har gett mig sa sjukt mycket, det kanns sa skont att veta vad jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0