kvällsinlägg

Ligger i sängen och är riktigt trött. Blev ju brainerd efter skolan med mia, riktigt skönt väder. Det är så härligt nu när man kan gå omkring i bara tröja. Vi åt på chinese buffet efter nån timma i mallet och sedan blev det en tripp till en bensinstation helt i onödan för det visade sig att post delen var stängd. Efter det tog vi oss iallafall till walmart eller wallimarti som jag kallar det. Fyndade hörlurar för 3$ men nu när jag provat dom så hade jag hellre sparat pengarna, skitljud..

När vi var klara inne på wallimarti ringde mags och sa att rachel hade en bonfire så vi drog till rachs place. Kvällen vart awesome, haha åh vad jag kommer sakna den här lilla hålan enormt! Nu ska jag sova, imorgon blir det att gå upp klockan 8 och vid 10 drar vi oss mot duluth. En av mina värdsystrar spelar volleyboll där uppe den här helgen och jag har lite birthday gifts kvar att fixa. Godnatt och en stor kram till er saknade där hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0