jajamensan

på betydligt bättre humör! Och imorgon bär det av till st cloud efter träningen, måste dit igen för att skaffa tux åt rob och så upptäckte jag när jag kom hem förra helgen att det saknades två stenar på klänningen så måste tillbaka till affären för att fixa till det. Förresten jag hamnade i varsity laget i friidrotten! (det lite bättre laget), på lördag tävlar jag i 400 m och 200 m!

För övrigt så snöar det.. IGEN. Blir fan jäkligt ledsen på vädret nu, det är ju för fan april om en timme. Skumt förresten att det redan är april, om tre dagar har jag vart i staterna i 7 månader! Och till något helt annat.. jag har fått en finne precis vid näsborre öppningen, det gör riktigt ont kan jag tala om. Får se om någon lyckas lura mig imorgon, skulle inte förvåna mig haha! Nu ska jag sova, trött chey. Godnatt :)
jag och min vän corvez :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0