prickigkorv

Hello guys!
Träningen idag gick faktiskt bra! I början kände jag bara att det var helt fel, kändes som när en ishockey spelare sätter sig på häst ungefär, does that make sense? Iallfall när jag väl var inne i spelet var det faktiskt kul och det gick bra! Så himla skönt att bara komma bort från alla tankar och fokusera.

Nu ska jag sätta mig och plugga, imorgon har jag två test och jag måste va pigg för jag ska hålla igång tills 9 imorn kväll, eftersom vi har hemma match. Later dudes

Förresten, vet ni! Vi fick våra betyg som vi ligger till just nu i ekonomi för att ta hem och mina "föräldrar" måste skriva under att dom har sett det. Vet ni vad jag har? B, känns otroligt bra! Och såhär ser mina armar ut idag efter volleyn:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig mycket min kära vän! kiniiiiiiiis<3

2010-09-30 @ 15:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0