bonfire 9-26-10

har huvudvärk.. inte bra.
Vi vann fotbollsmatchen i fredags! Igår var hur roligt som helst! Alla utbytesstudenter kom hit, vi åkte till ett museeum som var astråkigt haha sen åkte vi tillbaka hit igen och hade en bonfire. Igår var verkligen ett bevis på hur roliga koreaner är, jag har inte skrattat så mycket på veckor! Jag lärde känna en thai, en korean, 2 tyskar och en svensk. Det är verkligen roligt att få veta om andras kulturer!

På kvällen kom kiera och mia och vi + alex och maxi fixade naglarna och hade filmkväll. Idag ska vi ta foton och jag måste göra mina läxor! Ha det bra!




man skulle markera igår på museet vart ifrån man var







internet är riktigt segt, så de här får bli alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0