sleepover

volleyball turneringen gick inte bra alls. 6 förlorade matcher av 6. Men på tisdag är det match mot grannstaden, och den ska vi vinna! Det är den största på hela året! Vi har gjort tröjor med våra efternamn osv som vi ska ge till varsin kille på tisdag som dom ska ha på sig ,jag tror jag ska låna ut den till matthew. Han är jättesnäll och har vart en nära vän till alex länge. Ni får se bilder när den är klar!

När vi kom hem igår körde vi en sleepover hos Kiera. Jag, Mia och Alex. Alex oxh Kiera färgade sina hår, vi såg remember me, the last song, date night tror jag den heter och spelade spel i Kieras spelhall. Nu ska jag plugga och prata lite till med pojkvännen och vännerna. Kram!

Fick även en fråga kom jag på. Det var en fråga om det var svårt att bli antagen av explorius. Jag skulle säga nej, det är det inte. Jag sökte i april detta år, typ 2 veckor innan deadline och jag blev antagen. Så det är rätt lätt :)
Kiera, Mia me and Alex

Kommentarer
Postat av: ehhyhe

tog du studielån eller vanligt lån? :)

2010-09-20 @ 11:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0