shopping

Hello!
Vi förlorade matchen igår med typ 55-12 haha, jag förstod ingenting av amerikansk fotboll men det var roligt. Alla tog det så seriöst! Kom precis hem och har packat upp allt som jag shoppat. Idag har jag varit på ett möte med massa andra utbytesstudenter från tyskland, frankrike och italien. Min kontaktperson och hans fru har ordnat och satt upp massa möten under året för att följa vårat liv och hur vi utvecklas, rätt bra tycker jag!

Dom har satt upp ett möte om två veckor som ska vara här i mitt hus, alla var inte på mötet idag 6 stycken saknades som inte hade kommit till usa än, bland annat en svensk tjej så det blir kul. De har även ordnat en halloween fest, en julfest, man kan välja att betala en summa och åka på olika resor med ASSE (som organisationen heter) och dom har satt upp en NY resa i april som troligtvis jag och alex ska åka på!


Efter mötet var klart (höll på från 9am - 4pm) åkte jag och Lesli och shoppade lite. En gardin, lampa, spotlights till min garderob, två tröjor, ett par skor, en stor tavla (kommer inte ihåg namnet) som man sätter upp bilder på och ett par högtalare till min ipod/dator. Nu ska jag gå ner och ge min värdfamilj deras presenter!! Jag berättade för alex igår att jag hade en överraskning och hon har varit så excited sen dess haha! Hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mer bilder! visa vad du har shoppat osv

2010-09-12 @ 10:52:21
Postat av: Anonym

Vad var de för present då? :)

2010-09-12 @ 23:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0