new yersey

Heeej! Framme i new jersey nu, hela härliga 28 grader! Var nere vid poolen för ett tag sen och har nyss tagit en dusch. Om ca 50 minuter ska vi äta middag här på hotellet och sen får vi se vad som händer ikväll, klockan är ju bara tio över fem.

resan gick bra, eller haha jag och ebba en annan utbytesstudent hade väl mindre tur än andra. När vi stog i immigration kön var jag tvungen att fylla i något jag hade glömt och det krånglade för ebba också, så gick iväg för att göra det och när jag kom tillbaka och allt hade gått bra så var alla andra borta..haha. gick ner där man hämtar bagaget och där stod alla som tur var. Min väska då? jo trodde först att den var försvunnen, men som tur var så kom den så småningom. Sen när vi skulle gå ut vart ju såklart bara jag och ebba tvugna att gå igenom tullen..haha.

Skriver mer imorgon eller senare ikväll! kram på er saknar er redan!

fanny min rumskompis inviger sängen
ebba och fanny på mitt och fannys hotellrum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0